Stress, vad skulle vi göra utan den?

Nu är jag verkligen stressad, det är mycket att göra. Vissa saker vet man inte när man ska vara klar med, saker förväntas av en och grupparbeten ska fungera. Det är bara att kämpa ända in i mål nu! Som jag skrev förut är det bara två helger kvar, två helger fyllda med jobb (och därmed ingen vila). Vilket innebär 17 dagar kvar, innan skolavslutningen! En vecka går snabbt, sommaren står utanför dörren redo att stiga in.. och vädret verkar tro att det är september alla redan!

Sitter med en kaffe latte (även om jag inte brukar dricka det på kvällar när det är skola dagen efter för att jag blir så pigg av det) och lite chokladöverdragna kaffebönor. Måste återgå till min idrottsuppgift nu!

Får jag gissa att ni är minst lika stressade som jag? Har ni också sjukt mycket att göra? Maj månad är ingen rolig månad, om man bortser från att sommaren nalkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0