Städdags!

Här ser det hemskt ut! Så nu ska det sättas igång. Har gjort mig en latte och satt på radion! Nu ska det städas! Kläder ska bort från golvet, och alla nya och tvättade kläder ska in i garderoben och gamla påsar ska slängas. Bara att börja nu!

Jag tycker faktiskt att den här långhelgen inte kunde komma mer lägligt! Precis i den tiden då man är trött och det inte är så långt kvar till sommarlovet! Det är bara fyra veckor kvar för mig nu =) Och man har tid att göra saker man vill, och göra läxor om man måste! (ja vi har nästan tid till det iallafall!) Nu ska det städas här iallafall. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emil

poker tr jag. känns som en riktig högoddsare. lycka till

2008-05-02 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0