SOVGOTT!

Nu ska jag vara duktig. Jag ska sova nu! Inte uppe till tre idag inte.

Imorgon är schemat ganska fullspäckat! Det brukar väl se ut så för de flesta såhär på vårkanten! Men jag är inte riktigt van vid att det blir såhär stor skillnad! För det är verkligen tvåtusen gånger fler saker än på hösten. Antagligen för att vissa kurser avslutas och de vill ha så mycket underlag som möjligt för de kurser som är kvar.

Jag har nämligen detta att göra denna vecka, mellan söndag och onsdag! HJÄLP
image299

Jag menar, hur ska jag hinna allt? Jag har ju inte all tid i världen direkt. Förstår ni om jag säger att jag känner mig stressad? Nej, jag ska gå och sova nu. Orkar inte med alla dessa måsten! Sovgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0