Sola!

Äntligen fungerar internet! ja, någorlunda!

Dagen har varit seg, inte så jobbiga lektioner men jag mår fortfarande inte speciellt jätte bra! Ni vet när marken typ förvinner och man tror att man svimmar? Så kändes det idag, FLERA gånger. Lite halvmys, not
Fick reda på att jag fick VG på matte nationella, då blev jag lycklig! Och efter skolan drog jag och solade. Jag ska ju bli brun nu till SM, som jag skrev om igår ;) Jag är sur på att min hud inte vill ta åt sig mycket av solstrålarna de första gångerna, men efter några gånger i solen så blir jag en pepparkaka! och jag bränner mig aldrig.
Denna sommar ska jag lapa sol som aldrig förr (;

Nu har jag svept en kaffe, det var mumsigt. Vet inte om jag orkar plugga, borde kanske göra det.. Fast, nja!
Äh, vi hörs senare. Kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0