Ska man försova sig kan man lika gärna ta i!

Hjälp. Jag skulle gå upp sju imorse! Snacka om PAFF jag blev när jag vaknade och klockan var 11? Det brukar aldrig hända! Jag menar, det har aldrig hänt förut! Jag har en inbyggd väckarklocka i kroppen och vaknar minst tio minuter innan jag ska upp egentligen. Jag vaknade inte en enda gång imorse, och när jag slog upp ögonen pga. min eländiga magvärk som jag hade så såg jag att klockan var 11. /; Fun - not.

Jag har tre håltimmar idag typ, alltså ingenting kvar i skolan. Jag ska köpa present till Helena idag, och hennes kompis som har födelsedagsfest imorgon. Ska dra dit efter jobbet! :) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: 16

Tack, va gullig du är.

Men usch, det lät inte kul alls, det där med att det gått ner i levern och allt :S Hoppas du mår bra oså nu iallafall =)

Vilken fin blogg du har med btw! :)

2008-05-30 @ 17:44:36
URL: http://amandaalmius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0