Power Pointen gjord!

Underbart. Jag har nu gjort power pointen! Just nu väntar vi på att nästa ska sätta igång, det är lite krångel.. verkar det som /; Jag har iallafall gjort den nu, och jag känner mig nöjd! :) Hihi.

Efter engelskalektionen har vi en svenskalektion. Jag & Mollan har skrivit en sjukt seriös limrick, Noot! haha. Jag kan nog lägga in den sen! =D Men jag ville skriva en mer seriös också, men jag hade ingen inspiration. Och så hittade jag inte mitt gamla dokument heller, med alla gamla dikter å texter.. så ja! men jag skrev en halvfärdig, halvbra.. så det blir nog den!

Måste kuta förbi dagslivs påvägen hem & köpa hårspray. Har inget och jag ska göra massa lockar ikväll? Måste ha en megastor!

Nu måste jag koncentrera mig på redovisningsgruppen, kram på er! Vi hörs senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark,19

kolla min blogg livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga

2008-05-09 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0