Överklassnytt


Det är namnet på vårat nyhetsprogram som vi har i samhällskunskap A. Det känns riktigt viktigt att det går bra, betyget hänger på det! Jag har suttit och skrivit på en viktig uppsats nu ikväll och försökt att få det att låta vettigt, min snälla och underbar kusin har hjälpt mig också. Skönt med en annan synvinkel på saker och ting!
Imorgon är det jobb mellan 18-22, så jag kommer väl hem runt tjugo över tolv oc då kommer jag inte blogga, utan sova! Som tur är är detta sista skolveckan, kan inte förstå det. Men så är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM DESIGNEN I MIN BLOGG!

2008-05-28 @ 00:21:42
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har laddat upp den som bild på min blogg! Men när du sparar den i photoshop välj "spara för webben" och ändra där jpg. :)

2008-05-28 @ 09:44:51
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0