Om det ändå kunde gått lite bättre!

Jag lever och föreställningen gick skit! Haha! Första gången vi skulle upp och dansa paren så kom jag av mig, FLERA GÅNGER! Hahahaha. Jag gjorde fel och ja, jag vet inte riktigt vad jag tänkte att jag skulle göra för dans. Helt åt skogen gick det iallafall och det var någon klumpeduns som hoppade rakt på min fot. En ganska stor sak... Men andra gången gick bättre! Då var det inte vårt fel att det gick dåligt, utan dom som hade dansat före oss sprang rakt in i oss så vi inte kom ut på scenen. Haha! ;p Ja jeklar, så bra de gick. Jag är imponerad, nat ;p

Nu ska jag dricka kaffe! Ska träffa Millis ikväll, jag kom precis på att jag tycker att vi ska gå ut och gå! Vad sägs som det Millis? (; Pöss på er! ;D

Kommentarer
Postat av: Lina,14

oo, vad kul. Hur fick du det jobbet ?

Neej det har jag faktiskt inte :P

2008-05-03 @ 19:05:08
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0