Nationella Prov MaA

Nationellaprovet idag var ju finemang! Det var verkligen perfekt med tid enligt mig, väldigt skönt. Dock fick jag verkligen hjärnsläpp i början av provet. Det var bara blankt i skallen på mig! Men det gick nog bra, och MVG uppgifterna var inte så svåra som jag trodde att de skulle vara. Sedan vet man ju aldrig hur man svarar och om man svarar på rätt sätt.. där har vi det där med alla olika tolkningar som man kan göra! Det gäller alltid att tolka rätt (konstigt nog!) ..Dessutom är det sämst att man inte ens får fråga läraren som vaktar provet vad ett ord betyder, bara det är ju en tolkningsfråga. Ursäkta om man glömmer det, typ.

Sitter och har precis ätit ett litet mellanmål! Jag var nämligen så hungrig när jag kom hem att magen värkte! Jag är så olika hungrig, ibland blir jag verkligen inte alls hungrig och ibland är jag hungrig varannan timme!
Slängde i mig en banan och ett stort glas juice, och nu dricker jag latte! Lattedrickandet går också i väldiga perioder har jag märkt. Väldigt intressant, intesant?

Nu ska jag pilla med designen, snart måste jag käka middag! Halv sju ska jag vara vid Dramaten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0