Mysig kväll!

Jag är så glad. Jag har verkligen så himla bra vänner! Man bara vet och känner att det alltid finns där, som en non spoking bond. Jag har haft en helt underbar kväll med Millis! Vi vandrade runt på olika ställen och hamnade tillslut hos några grabbar en bra bit härifrån! Där stannade vi ett tag innan vi drog oss hem till mig för att börja designa hennes blogg lite grann! Som kommer bli supernajs =)
 
Jag måste bara säga vilken underbar känsla att ha en vän som du Millis! Det är en sån underbar känsla att ha en vän som finns där, och som man kan prata om allt om! Som är intresserad, glad och delar med sig av saker! Det är så underbart! Tänk att vi har känt varandra sedan fyran? Det känns som en evighet, för det är så mycket som har hänt. Men ändå så nyss! 7 år sedan! Det är ju sjukt. Sju år! Snart åtta!

Friends for life!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt bild :)

2008-05-04 @ 11:31:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: millan

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallltid och ännu lite mera!!!!!

2008-05-04 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0