MVG!

Jag har haft en mysig dag, om man bortser från allt som har varit jobbigt. Och alla dagar är jobbiga, så varför bry sig så speciellt mycket om det?

Ni vet kulturhistoriaprovet jag pratat om så länge? Jag fick tillbaks det idag! Jag var supernervös och när min lärare sa vad jag fick för betyg trodde jag hon skämtade! Jag fick MVG, är överlycklig fortfarande. Jag gillar verkligen kulturhistoria och att få det är bara så underbart kul. Så nu är jag superglá! På tisdag nästa vecka ska jag även gå på Dramaten med några från klassen och min lärare. Det blir kul!

Nu ska jag sova! En rejäl sovmorgon imorgon, tackvare projektarbete och tvåornas Ma B prov! Så jag ska upp klockan tio jag, börjar kvart i tolv. Sov gött!

(bild http://modigh.webblogg.se/images/glad_go_1174559417.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0