Lyrisk jazz

Godnatt på er. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, det har varit en hel del som har hänt idag. Designen gick dessutom åt skogen! Det finns ingen hemsida som vill ladda upp headern och göra den till rättvisa, utan att den blir helt pixlig och elak! Vet inte riktigt hur jag ska lösa det..

Skoldagen var helt okej iallafall, precis som jag nämde förut. Imorgon är det nationellt prov i matte från klockan 9 till 11. Det blir lite tufft.. Men det blir nog bra! Det är ju inga 5 h iallafall. Efter det har vi lunch och sedan väntas teater och dans med  världens bästa danslärare (a). Det ska bli kul. Dansen ser jag så sjukt mycket fram emot, eftersom vi dansar lyrisk jazz! Jag är kär i allt som heter lyriskt, modernt, nutida och samtida dans.. det har jag märkt! Tihi.

Imorgon kväll är det inbokat en pjäs på Dramaten med några ifrån skolan och min kulturhistorialärare! Det blir första föreställningen på Dramaten! Det ska bli kul!

Kram på er. Vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0