KLANTARSLE!

Igår när jag äntligen var klar med mitt powerpointarbete, hade sparat det och så tog jag bort powerpoint rutan. Lycklig och lyckligt ovetande.. När jag sedan skulle visa pappa vad jag hade gjort var det inte lika lyckligt längre.. Jag hade nämligen öppnat dokumentet från hotmail, utan att spara det på datorn.. och arbetat med det. Sparat det och tryckt bort powerpoint. När jag sedan tog upp powerpointen så fanns inte dokumentet på datorn! Alla förändringarna jag hade gjort var helt borta! Snacka om att jag var arg, ledsen och frustrerad!
Så det var bara att berätta för lärarna som det var idag, dokumentet total försvann ut i tomma intet! ALLT DET SLIT jag har lagt ner på detta arbete! Usch. Så idag var det bara att göra om allt jag fixade igår! Det tog mig 6-7 h igår. Idag har jag suttit mer ofokuserat och försökt. Inte så motiverad just för tillfället, är trött och lite seg.

Det är på G iallafall. Så därför blev det ingen mer bloggning igår, jag visste inte vad jag skulle ta mig till! Så nu sitter jag och skriver om allt igen..

Har detta missöde hänt er möjligtvis? Visst är det hemskt!? Usch

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll! ♥

2008-05-07 @ 20:16:19
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-07 @ 20:18:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Emma,13

Klart det hänt. oO Man blir så grovt frustrerad så det bara inte går. :O Särskilt om man hållt på med det länge, såklart. ;o

2008-05-07 @ 20:19:49
URL: http://idjut.blogg.se
Postat av: cecilia,14

Om det har hänt mig JAAA det har det vi höll på med ett arbete i photo shop på bilden och vi hade hade
hållit på i flera veckor och varit ute och tagit bilder sen när det är 10 minuter kvar innan vi skulle sluta och jag skulle skicka det till läraren så skulle jag bara ta bort en sak så lyckades jag radera alltihopp !!!

2008-05-07 @ 20:20:28
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0