JAG LEVER!

Hejsan!

Ja, jag lever. Det är blogg.se som krånglar något otroligt bara ;p Vet ni vad jag gör? Jag sitter och pillar med den nya designen, det ska bli jätte kul att ladda upp den sedan. Jag börjar bli riktigt nöjd! Skulle bara vilja ha någon bild på mig när jag dansar, å en när jag sjunger.. Men men..

Dagen idag har varit helt okej! Har haft grymt ont i båda mina knän, men jag var med och dansade ändå måste jag erkänna! (a) tihi. Sedan kollade vi på musikal treornas föreställning - och den rockade! Ingen ensemble eller klasstid hade vi, så vi hade datorkunskap två timmar tidigare än det egentliga schemat! Fett nice. Så jag var hemma klockan tre.

NU VILL JAG FORTSÄTTA PILLA!
Kram =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla,19

Hej! Vet inte riktigt hur jag lyckades snubbla in på din blogg, men kul att du gillade vår musikal i alla fall! =)

Ha det bra, vi ses!

2008-05-13 @ 12:31:27
URL: http://swedishmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0