Jag har världens bästa sommarjobb!

Rubriken talar för sig. Jag har haft en så sjukt underbar första dag på jobbet! Stod i ett stånd tillsammans med en asgullig tjej och vi skrek oss hesa! Det första vi fick göra var att lämna in lapparna som vi skulle fyllt i och efter det skulle vi hämta ut våra kläder. Klädstorlekarna var lagom konstiga! Haha, hade en herrstorlek i munkjackan (och då badade jag typ i den) piké tröjorna var superkorta i midjan men byxorna som alla sa var så små, satt perfekt!

Det har varit SÅ roligt! Började 12 och slutade 16. Då hade jag inte käkat sedan klocka nio så hungrig var jag! Jag åkte in till stan igen och köpte mig en Ben & Jerrys glass som jag ska mumsa på ikväll! Det var så länge sen jag hade hemma en såndär burk, så nu har jag det igen! :)

Nu är det dags för att sätta sig ner och dricka en kaffe latte! Är rätt slut i kroppen och halsen svider! Ajaj, att skrika är inte bra ;p

Träffade grymt många trevliga människor idag, man blir så glad då! :)

Kommentarer
Postat av: Helena,16

Åh vad kul det låter :D hihi, undrar hur din röst kommer att låta efter en vecka med det där jobbet ;)

2008-05-01 @ 23:06:49
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: Lina,14

var är det du jobbar? har ställt frågan förut men har tyvärr inte fått något svar :(

2008-05-02 @ 15:09:02
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0