Jag har inga festkläder

Jag har INGA festkläder. Någon som känner igen sig i det problemet?


Ge mig festkläder! Vilka som helst.
Bilden lånad från http://elinkan.blogg.se


Nu ska jag sova. Klockan är tjugo i fyra, och vad gör jag egentligen uppe? Bra fråga.. Solen går ju upp nu efter att ta ha sovit i några få timmar (höhö). Ja, sova ska iallafall jag göra nu. Imorgon är det ju jobb mellan 14 och 22, efter det så är det fest. Jag har big problems med klädval, hittar absolut INGENTING som jag vill ha på mig! Det är då det är som jobbigast att gå ut. och tyvärr har jag 99% av alla gånger det är fest, ingenting att klä på mig! Jag måste börja köpa festkläder. Jag har INGA! ..som vanligt. Antingen känner jag mig för uppklädd, eller för nedklädd.

Hur som, det löser sig nog och nu ska jag sova! Fast jag är tokigt pigg för att klockan ska vara såhär dags, så här på morgonen. Hade jag inte jobbat imorgon hade det inte varit några problem, men så är ju inte fallet nu.

Kram på er, får se om vi hörs imorgon innan jag drar till jobbet. (; Annars - ha en härlig dag ute i den gassande, underbara, härliga sommarsolen och värmen! Ingen årstid är så bra som sommaren!

Kommentarer
Postat av: 16

ja har inte heller några festkläder, och ja ska på 17 års fest imorgon! panik :( !

2008-05-31 @ 18:28:08
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0