JAG ÄR BÄST! ..Not

Nu är jag äntligen hemma! Och jag skulle vara hemma för typ minst en timme sedan! Usch. Jag är så himla klumpig ibland! Ibland fattar jag inte hur jag kan dansa överhuvudtaget, eller vara vig för den delen. Så klumpig som jag är!

Jag vill varna pimpinetta & lite känsliga läsare! Haha


Det som hände var att jag skulle ta min dagliga tur upp för rulltrappan och gick halvsnabbt upp för den, och vad händer? JO, JAG TRILLAR! Rakt fram och slår i knät! Tack vare en supergullig kille som frågade: "Gick det bra?" och såg förtvivlad ut, så räddades den annars ganska pinsamma situationen. Jag sa bara, jaaaa tack! och trodde att jag kunde gå vidare. Men trappsteget efter märkte jag till min förskräckelse hur fruktansvärt ont det gjorde i knät när jag gick! Så jag gick och ställde mig istället.
Jag trodde jag bara hade fått ett slag och lunkade på lite, (ja, typ haltade på).. tills jag såg att jag hade lite damm på knät som jag skulle borsta bort. Och då kände jag hur blött det var på knät! När jag tittade på handen sen var den alldeles röd. Jippie jaejä tänkte jag! Så jag satte mig ner på den myriga trottoarkanten och tog mod till mig att dra upp leggingsen.. Det var lite som ett miniblodbad. Det var ett litet hål som det sipprade blot ut genom. Så med blödande och kolosalt onda knä! Folk stirrade konstigt vill jag påstå..

Min snälla pappa räddade mig iaf! Nu blöder det inte lika mycket, men det gör galet ont! Ska samla energi och sätta mig med powerpointen nu, jag måste verkligen jobba på den! Känner mig ännu mer stressad nu, inför massor med saker! Har inte ringt min chef, inte gjort powerpointen, vi ska träna imorgon och jag har ont (!!!!). Jippie. Life goes on, ska försöka stressa av nu. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Fin blogg:) checka gärna in vår blogg:)

2008-05-06 @ 18:38:05
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0