Ingen rast och ingen vila!

Dags för kudden! Har haft en underbar dag med jobb och påvägen hem inhandlades det Fossil Fuel, och jag kan meddela att glassen var över förväntan god! Jag är irriterad över att jag inte kan välja min B&J's favorit! Jag har ju smakat så många, men kan ändå inte bestämma mig. Stackars mig! I-landsproblem.. återigen!

Imorgon står städning på schemat. Mitt rum ser så hemskt ut att jag blir mörkrädd! På kvällen ska jag träffa Helena & Erica. På lördag är det uppvisning i Hässelby med KD och på kvällen ska jag träffa Millisen! På söndag är det också uppvisning Känns lite jobbigt faktiskt, men det kommer väl gå bra. På söndag kväll väntar en härlig kväll med Kickoff och grillkväll med hela härliga sommargänget jag ska arbeta med! Det ska bli kul!
Någonstans mellan allt detta ska jag försöka klämma in att göra klart powerpoint arbetet och öva in engelskt tal till detta. Känns lite stressigt! Mattenationella ska också övas på och danslektionen tillsammans med Åke ska planeras! Men innan allt dethär väntar en god natts sömn. Jag är så stört trött!

Så. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Olessia,18

låter bra :D

2008-05-02 @ 12:51:00
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0