Inför tävlingen

Nu ska jag ta och gå och lägga mig!
Imorgon väntar massor med förberedelse inför tävlingen på lördag. Direkt efter skolan drar jag och Åke hem till Carro för att träffa Alive. Vi ska slänga på oss våra tävlingskläder, snacka smink och hår och dansa en hel del! Jag som är halvt handikappad ska självklart inte dansa, jag ska vila mig tills på lördag. Sedan så åker alla hem och då ska jag och Carro locka hennes hår och diskutera vår frisyr. Får se vart jag äter någonstans, men hur som helst..

Sedan bär det iväg hem igen, och då blir det brun utan sol tajm två gånger om!

Haha, ja det är min dag det! Först och främst ska jag sova, för det här blev alldeles för sent /; Börjar tio i tio imorgon, ingen ensemble. Jiha!

Godnatt!

Update:
Hungrig är jag också! Det var länge sen jag var det på kvällen. Men nu ska jag gå, tjofadderittan LAMBO!


Kommentarer
Postat av: Emma,13

Sv: Tack! ;D Jag har gjort den själv :) Jag byter stup i kvarten, håller på att hitta någon jag gillar. ^___^

2008-05-09 @ 08:46:53
URL: http://idjut.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-05-09 @ 09:02:43
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Anonym

god morgon!
hur varmt är det hos er idag?
vad är det för tävling?
ska du göra nåt skoj idag?
ha en riktigt bra och förhoppningsvis varmare dag;)

2008-05-09 @ 09:20:03
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0