Imorgon smäller det!

Morr. Jag trodde jag publicerade ett inlägg innan jag drog iväg, tydligen inte.

Jag var iallafall hemma imellan skolan och dansen! Jag hann det, tackvare att ensemblen utgick. Jag käkade lite nudlar och drog iväg igen!

Nu är jag hemma och har precis käkat middag supermumsig wook! Ska sätta mig och pilla på min powerpointpresentation nu, har idag och imorgon på mig! Massor med jobb på lite tid. Idag har jag och Åsa även vår idrottslektion, vi ska ha discodans! Det blir nog asbra. Alla har pratat så mycket i klassen om att de vill lära sig, så jag hoppas att det blir lika kul som de tror att det är och att det blir uppskattat! Vi ska nog filma dansen sen, jag & Åke och så hamnar det på våra bloggar. Så ni får se =)

Nu måste jag sätta fart med powerpointen, är väldigt stressad! Ska försöka chillidilla lite. Vilket är svårt ;p Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0