I'm walking on sunshine

..woohoo!

Jag ligger ute i en trädgårds soffa och skriver kulturhistoria arbete. Ja, eller jag har inte börjay ännu. Men det är nog dags att sätta igång!

Skoldagen har gått bra, det var bara tugnt att ta sig egenom eftersom jag var så trött. Dessutom så gör vi knappt någonting på lektionerna. Teatern hade vi iförsig redovisning på, och på ensemblen sjöng vi på ett ålderdomshem. Datorkunskapen fick vi gå tidigt ifrån och samma på matten!
Fick reda på att jag får VG i slutbetyg i Matte A och MVG i Datorkunskap! Så jag är lycklig :)

Nu ska jag jobba på! Hoppas solen tittar fram bakom molnen snart, typ nu gärna! Det är lite kyligt när solen är i moln. Men usch vad härligt att det  faktiskt börjar bli sommar! Tycker ni inte?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huligen, glida in på ett bananskal och se att hon skriver "datorkunskap" och inte "datakunskap". Det finns hopp för oss ordpoliser än q;

2008-05-27 @ 13:38:14
URL: http://piiio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0