Hungrig!

Åh, jag längtar redan till frukosten imorgon! Jag gillar att ämnesomsättningen fungerar super på mig för tillfället, det är faktiskt underbart! Man kan äta ganska ofta, bli mätt.. och bli hungrig igen en timme efter! Även om jag inte är inne i en sådan "period" så gillar jag frukost. Det är den bästa måltiden på dagen enligt mig, och sägs också vara den viktigaste! Jag måste nog hålla med forskarna och alla vetare om att det är den viktigaste, jag kan inte sparka igång utan att äta frukost! Jag längtar till frukost när jag går och lägger mig på kvällen. Frukostgalningen - that's me!

Sedan äter jag en väldigt stadig frukost också! Med surdegsbröd, A-fil, banan och linfrön och till det dricker jag kamomill te! Så min mage får en riktigt fin start på dagen.. Och mums vad det är gott! Hade jag haft tid, hade jag suttit och ätit i evigheter! Haha.


Är det någon mer än jag som älskar frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0