GLAD PÅSK!

Idag är det fredag, vilket egentligen innebär solning men jag skippade det för att åka in och möta min syster i stan istället! Shoppade lite gjorde jag också, nämligen en ny mascara eftersom den jag köpte nyss, den rosa från maybellene (ni vet den nyare varianten av den gröna?) var otroligt kass och dålig, och trillade av fransarna + att den typ var slut. Slutsats: KÖP DEN INTE! (kommer mer om mascaror senare!) Köpte även ett supersnyggt gult lack som jag ska måla på ikväll.

Igår innan jobbet shoppade jag också lite eftersom vi så underbart nog fick sluta väldigt mycket tidigare än förväntat. Då köpte jag ett nytt mineralpuder för mina sista påskpengar (GLAD PÅSK!) och ett rosa superfint nagellack. Så vi får se vilket det blir.

Visar bilder på allt lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0