Fina naglar!

Jag fick ett ryck!

För ungefär ett år sedan köpte jag ett depend gel kit, där man kunde göra egna gele naglar! Och för ungefär en vecka sedan så var min kusin och min syster hos och gjorde riktiga gelenaglar! Så idag, fick jag ett ryck när jag km på att jag också kunde göra gelenaglar. Så jag tog fram mitt kit, och satte igång! Så nu har jag helt underbart fina naglar :)

Helgen innan min skolavslutning och innan SM ska jag göra om det igen, köpa ett nytt kit och fixa om det! Det blir inte alls lika bra som på salong, men det är betydligt billigare! Ca 80 kronor fick jag betala för det! Även om de inte håller sig supersnyggt så länge.

Ni får självklart se bilder senare! Ska bara fånga det på kameran först..

Kommentarer
Postat av: c,

oj, billigt! blev det bra?

2008-05-16 @ 22:15:54
URL: http://millathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0