Festblåsan från Gina!

image309Hemma igen!

Har haft  supertrevligt. Det kommer bilder senare från studentskivan såklart!
Ni var några som undrade vart jag fått min underbara klänning ifrån.. och det ska jag tala om. Från Gina Tricot!
Jag trodde verkligen inte att den skulle vara snygg, men jag hade fel. Jag gillar den jätte mycket! Den finns i färgerna korall rosa, gul, grön, vit och svart. Så ut med er och shoppa (; 249 pix fick jag betala för den.

Det känns riktigt segt att gå och lägga sig nu, så vi får se när jag kommer i säng inatt. Höhö! Är på partyhumör. Tsss.. Haha, nejmen det känns otroligt tråkigt att sova NU! Så det tänker jag inte göra.





Vi hörs säkert sen, kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0