Dumle!

Dagen har gått väldigt fort. Började 11, hade 20 minuters kulturhistoria - fick reda på vilket betyg jag låg på, eftersom kursen inte avslutas nu får vi bara omdömme. Efter det så slutade vi, åkte hem, gjorde saker jag var tvungen att göra och allt det som skulle hinnas med innan jobbet. Käkade och drog till jobbet!
Jobbet idag var något alldeles speciellt! Haha. Jag var på tre olika ställen, fast man brukar vara på ett. Stod först i ett hjul nere vid vattnet, men eftersom hela stället var abbonerat av ett företag så var det ju typ 3 barn av 3000 personer! Goodie. Så vi fick stänga det barnhjulet. Fick gå och packa Dumle i väskor, det gick så snabbt att jag fick stå i Kärlekshjulet i 1½h timme. Det var riktigt segt idag, med massor av fulla herrar som vällde överallt. Glada i hågen! Det påminde mig om Valla i helgen ;p

Sedan åkte jag i vilket fall hem, och åt typ.. lite halvt middag! Hade ätit när jag åkte hemmifrån, men jag var så hungrig igen!
Imorgon är det skola och redovisning i samhällskunskapen i två timmar mellan 12 och 14, måste nog gå tidigare för att jag och Åke ska ju jobba. Det tar sådan hiskelig tid ut på Djurgården nu alltså! Herregu. Så vi måste åka innan! Det ska bli kul, men jag kommer hem sent. Runt halv 12, precis som idag. Men jag börjar ju skolan 12, så det är lungt! 15-22 jobbar jag imorgon. Ska ha fem-samtal! Nervöst.. undrar hur dom tycker att det går? /; iih. =)

Kramar på er, nu ska jag sova! Vad häärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0