Disco tävling!

Håret är vågigt, brun utan solen smetad och väskan är packad med powerdrink, dansskor, vatten, energibars, smink, hårspray och alla olika danskläder!

Först ut imorgon är gruppen, Alive. Det såg ganska bra ut idag! Vårat mål är att alla dansar samma dans, sedan om vi kommer sist.. Ja, det gör inte så mycket! Efter det är det par, och sedan singel. Jag är så taggad! En prick Carro, EN! Det ska bli så stört kul och jag är taggad upp till tänderna!

Mitt hår är typ världens finaste just nu, min undebara syster har suttit och vågat det med vågtång i 2½h. Det tog sjukt lång tid och nu är klockan alldeles för sent. Ska slänga ner det sista i väskan, borsta gaddarna och slänga mig i sängen. Är supertrött! Och imorgon ska jag upp kvart över sex.

Jag lovar att skriva imorgon efter tävlingen! Håll tummarna nu, puss på er. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det var verkligen jätte fint.. =)

2008-05-10 @ 01:01:28
URL: http://SandraStenhag.blogg.se
Postat av: Katta

Då har du en kanon frilla nu :)

Hoppas du haft en trevlig kväll!

2008-05-10 @ 01:02:35
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0