Dikter & texter

Power Pointen är klar, men tyvärr känner jag mig inte lika väl förberedd eller nöjd som jag var med den tidigare /; Det blir nog lätt så kanske.. Jag var klar med arbetet, och hade fått ur mig all information som jag hade och man känner en enorm lättnad och en börda som bara lyfts av axlarna! Men sen så försvinner arbetet som man är så nöjd med, och all information har man redan runnit av sig och ner i det arbetet som är borta! Då blir ingenting lika bra!

Hur som helst..

Sedan märkte jag en mindre kul sak! Vi har startat om vår gemensamma dator, och eftersom jag alltid har tyckt om att skriva så gjorde jag det även när jag bara hade den datorn att använda! Jag skrev i ett speciellt dokument som var säkert uppåt 60 sidor i. Grejen är den, att jag hittar inte det dokumentet! Jag trodde att jag sparat det innan vi startade om och tog bort allt från den gamla datorn, men jag har inte hittat den! Förhoppningsvis ligger den i någon av CD skivorna jag inte kollat på än. Jag måste bara ha den filen, den är så viktig! Dikter texter och sånger sedan årskurs sju. Hjälp om det är borta, det vill jag inte ens tänka på.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

sv: återkom du :)

2008-05-08 @ 23:52:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0