Det ska bli sol imorgon!



 

Härligt sent jag uppe va? Ska upp halv åtta imorgon, då ringer klockan och då ska jag springa iväg till skolan. Orkar inte sminka mig, orkar inte ens bry mig ;p
Jag är duktig, har gjort klart idrottsuppgiften! Vilket innebär att det bara är livskunskapen (som jag faktiskt har börjat med) och matteprojektet som är kvar denna vecka! och matteprojektet är ju i grupp som vi ska göra på lektionerna! Ja, jag är glad :)

Vet ni hur underbart glad jag blev när min syster sa att det skulle bli fint väder imorgon? Jag har verkligen frysit ihjäl de senaste dagarna! Så jag blev superglad. 12 grader och sol ska det bli. Thank you, come back to me lovely spring weather and warmth. Okej, fint stavat och allting. Jag vill ju ha tillbaks värmen från förra helgen! Det var ju helt sjukt underbart! Efter tävlingen åkte vi ju åt glass ute vid någon mcdonalds och då hade jag bara shorts och linne på mig! Jag älskar verkligen sommaren!

Nu ska jag sova, kram på er. Så hörs vi imorgon!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Julia

såg du inlägget om den? Märket är i.d bareminerals. Du kanske känner till deras omtalade mineralsmink sen innan? I.d säljs på vissa hudsalonger, kolla där du bor :) Förhoppningsvis har dom köpt hem denna oxå :) Annars kanske det finns nån internetsida som säljer billigt. Tror den ligger runt 300 kr i butik, värd varenda öre, speciellt till ett sånt tillfälle som du ska på :)

2008-05-18 @ 23:54:56
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0