Det är bara att sjunga en sång min käre Brutus!

Sov gott kära läsare & vänner. Nu ska jag sova!

Fick reda på att jag totalt missuppfattat en uppgift, vilket inte alls var kul. Så om jag inte var stressad innan så är jag det nu! Men jag ska försöka stressa av. Man påverkas mer negativt av sådan stress än positivt. Så, ett bra sätt att varva ner på är att sova. Vilket är vad jag ska försöka göra nu! I maj månad får man verkligen känna på hur det är att leva! ..ja, när det är mindre kul iallafall.

Imorgon är det idrott första lektionen då jag & Åsa har discodans. It's going to be fun!
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: emil

lycka till! jag och hela söder hejar på er

2008-05-05 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0