De positiva nyheterna..

Är ni nyfikna nu då?

Jag och Carro gick upp till silver i par idag! Jag har inte riktigt förstått det ännu. :D Kanske förstördes den största och mesta glädje och lyckoruset av singel danserna som kändes bra, men domarna gillade oss eller såg oss inte. Hur som helst, vi är uppe i silver! Det är sjukt! :D Jag är glad! Jag fick så mycket jätte roliga och snälla komplimanger om min energi när jag dansar, mitt rörelsemönster och att jag verkligen ser ut att ha kul! Man blir så glad då, för att dansa är bland det allra bästa jag vet! Vi hade så grymt kul idag! Jag berättar mer imorgon när jag hinner det, imorgon är det nämligen dop & konfirmation! Och någonstans därimellan ska det hinnas med att köpa en liten present också. Det var den nuvarande världsmästaren i par James som dömde idag! Vi fick kryss av honom varje gång ;D yes!

Nej nu måste jag sova, ska upp halv tio imorgon! Och jag sov 4 h inatt! Godnatt säger jag.

image303
Gruppdansen var inte lika för fem öre! Men början var ganska bra! Här är vår startpose ;p
GO ALIVE, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis ! :D
Ni var verkligen värda det! (:

2008-05-11 @ 22:51:11
URL: http://hejdlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0