Att blogga har sina baksidor

Det är farligt - Det där med bloggar! Vad ska man egentligen skriva för att inte tappa kontakten med de människor som läser bloggen? Ens nära vänner?

Jag vet hur roligt det är att läsa mina kompisars bloggar, vad de har för sig när man inte har träffat de på ett tag. Man känner sig på något vis fortfarande delaktig i deras liv eftersom man vet vad som har hänt, även fast man inte alls är det. För man skriver inte allt på bloggen! För mig är det extremt viktigt att detta inte utesluter att umgås, eller att bara höra av sig! För den personen vars blogg vi läser, vet inte att jag läser deras blogg.
Det är inte meningen att bloggens värld ska bli ett medel så vi "slipper" vara sociala och slippa höra av oss till varandra. Min blogg är främst till för att jag ska komma ihåg vad jag gör om dagarna, och för att dela med mig om mina tankar, för att skriva av mig allt och för att skriva om det jag älskar att göra mest av allt - dansa, sjunga och spela teater! Musikaler, självfallet.

Som tur är, så har jag sådanna underbara kompisar som inte struntar i att höra av sig. Även om de vet vad jag gör genom min blogg. Vilket känns som en trygghet när stormen river, att de alltid finns där. Tack för det, och ni vet precis vilka ni är. Ni underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0