Vårkänslor

Åh vad underart. Solen skiner ute, och värmer faktiskt när man spatserar gatorna fram! Jag har faktiskt hittat många olika vårtecken bara på den korta biten jag gick från tunnelbanan och hem! Ja vårkänslorna börjar verkligen krypa sig på med raskande steg!

Vårtecken:
* Solen har börjat värma (som jag redan har konstaterat)
* Fåglarna kvittrar
* Buskar och träd har börjat knoppa!
* Ganska torrt på asfalten
* Inte idag, men för en vecka sedan såg jag de första snödropparna (blommorna)!

Helt underbart! Har ni sett några vårtecken än? Något som inte står med kanske? =)


Kommentarer
Postat av: Sandra,23

Ja, vårkänslorna börjar verkligen krypa fram nu! Härligt. ^^

2008-03-04 @ 14:46:58
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

ahh, tjejernas snygga ben har ju börjat titta fram tillsammans med kjolarna =)

2008-03-04 @ 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0