The perfect man

FÖRSENAT INLÄGG. publicerad 21.30

Sitter här och har precis käkat en apelsin, The perfect man är på tv och jag sitter och tittar lite då och då! Den är så mysig tycker jag, typisk tjejfilm! Har ni sett den? Ser ni på den nu?

Idag har jag gått upp vid 11, käkat frukost och bara tagit det lugnt innan jag åkte iväg på dansen klockan halv tre. Kom hem igen tre timmar senare, missade bussen jag egentligen skulle ta! Morr.. Hursomhelst så käkade jag när jag kom hem och sen så har jag bara tagit det lugnt.

Det är lustigt för att jag har absolut ingen läxa, men det känns som om jag sitter och slösar bort tiden när jag inte gör någonting! Men jag har ju ingenting att göra ens en gång, så varför känner jag mig stressad? Ja, jag kan inte komma på någon anledning iallafall..

Har ni mycket att göra? Är ni stressade?

Kommentarer
Postat av: emelie ,16

filmen är sååå bra, vad dansar du :) ? jag dansar också :)

2008-03-09 @ 23:04:39
URL: http://emeliewragne.blogg.se
Postat av: emil

lite men jag känner samma sak, konstigt egentligen - man borde ju ha hur mycket som helst nu när det snart är lov men inte då. sov sött

2008-03-09 @ 23:06:19
Postat av: Anonym

filmen är helt okej men det finns mkt bättre tjejfilmer :)

2008-03-09 @ 23:25:44
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0