Sov gött!

Ojski, det blev visst väldigt många samma dagens dansbild. Äh, det får vara så!

Nu ska jag sova! Känner mig inte trött, men jag är nog det. Hur som helst så imorgon blir det upp vid halv tolv, käka frukost, slänga ner tvätt och fixa lite mer kläder (det som hinns med) innan jag åker iväg till dansen. Ska vara där halv två! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag tror att det kanske blir något med gruppen? Äh, jag har ingenaning. Det känns så luddigt allting! Annars blir det par med Carro!
Jag & Åke måste ju fixa till idrottslektionen på tisdag! Problemet är ju bara den att vi inte har tid för det, någon av oss! Men å andra sidan gör vi ju exakt likadana saker nästan! Grunder, grunder och åter grunder..

NEJ, kudden var det ja! Sov gött & kram på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0