Sånglektion


När jag kom hem från skolan idag så var min kusin väldigt sällskapssjuk. Så hon bad mig att sjunga tillsammans med henne, vilket bara var mysigt =) Så vi stod i vardagsrummet, hon spelade piano och båda sjöng. Vi körde stämmor och i olika tonarter och tusentals olika låtar!

Favoriten av alla låtar blev nog Hallelujah, den är ju underbar! Vi körde den ett antal gånger och spelade in lite grann. Det är kul att göra hur man låter, men man har ofta svårt för sin egen sångröst. Det låter liksom inte som man tror att det låter riktigt!

Någon gång hade jag tänkt att lägga ut ett klipp här, men det blir ju inte så ofta att jag filmar eller spelar in när jag sjunger.. så det är lite svårt. Men jag ska nog göra det någon gång! =)




Kommentarer
Postat av: N

Låter kuL :)

2008-03-19 @ 23:29:35
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Annelie

Kul om du hade lagt upp ett klipp :)

2008-03-19 @ 23:38:53
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0