Roligt samtal

Aluha!

Lite exotiskt sådär, men hej på er iallafall! Vädret är ju minst sagt exotiskt idag, men det är okej! Även fast jag helst vill ha sol! Nog om det!
Jag har precis kommit hem iallafall, hade en väldigt rolig sånglektion imorse med improvisation! askul. Det var tydligen någonting som skulle återkomma senare i tvåan, men det var kul iallafall. Att improvisera wailningar och improvisation utan ord till och utan blues komp. Så man fick sjunga lite solo =)
Påvägen hem från skolan läste jag City där Blondinbella var med (imponerad!) och när jag nästan var hemma fick jag ett jätte roligt samtal! Så jag är jätte glad. =)
Fick även 31 av 35 på svenskprovet jag gjorde förra fredagen! Ni vet det som jag pluggade så mycket på? Riktigt roligt!

Ja så jag har haft en bra dag! =) Har ni haft det bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en fortsatt bra dag.

2008-03-13 @ 15:29:42
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: daniela,20

vad bra gjort! =) det löna sig att lägga ner lite tid ibland =)

2008-03-13 @ 15:38:17
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0