Rit & bild program

Godnatt på er!

Nu hade jag tänkt att jag skulle sova. Jag är rätt trött och känner att jag verkligen skulle behöva sova länge! Så det är ungefär vad jag tänker göra nu - sova hyffsat mycket! Jag sitter och tittar på hm.se och suktar efter massa kläder som jag vill beställa! Är riktigt shoppingsugen och vill åka och shoppa! Jag har ju faktiskt presentkort på hm som jag fick i påskpresent! :)

Imorgon (hoppas hoppas) kommer ritprogrammet och fotoprogrammet som är beställt! Jäkla tjat om det där programmet, men jag vill ha det nu nu NU! Så jag kan göra ännu finare designer - och så jag kan göra min egen design som jag bara längtar efter att få göra! Jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut - det är bara så svårt att få fram det i verkligheten liksom. Men färgglatt - som jag har sagt!

Jepp, men idag (klockan är ju faktiskt över 12) har jag inga speciella planer. Den nya gallerian Kfem öppnar idag, har fått en inbjudan men det blir nog inte att jag åker dit. Är aldrig där ändå! Hur som helst!
Imorgon skulle blogg.se krångla ännu mer än förut? Om det nu är möjligt.. Imorgon natt så byts ju servrarna! Och jag kan säga så mycket att jag inte har förstått ett skvatt av vad det där medelandet har sagt! Men det löser sig väl - sa kärringen å sket i vasken!

Kram på er allihopa & godnatt!


Kommentarer
Postat av: jossan,16

godnatt:)

2008-03-27 @ 01:59:51
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-27 @ 08:52:03
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0