Måns Zelmerlöw <3 Marie Sernholt



Att Marie Serneholt och Måns Zelmerlöw är det nya heta paret var något som verkligen förvånade mig! Det hade jag inte kunnat tänka mig. Men som det verkar så är dom väldigt kära! Måns säger såhär om Marie i en intervju:
- "Hon är världens underbaraste person och jag är jättejättekär och sjukt lycklig."

Enligt aftonbladet så har dom varit tilsammans i lite drygt en vecka.
- "Hon är så vacker att jag haft svårt att prata med henne. Men jag föll direkt. Hon är så lätt att prata med, är familjekär precis som jag och har samma märkliga humor."

- När jag gick ner för Karlavägen och kände fjärilar i magen. Jag kände nästan för att börja skutta, säger han till Aftonbladet.

Gulligt! Vi får väl se hur det går. Vad tycker ni om det nya kärleksparet?

Kommentarer
Postat av: Viika

Gulligt par tycker jag :)

2008-03-19 @ 21:10:26
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Caroline,16

Nja. Stör mig verkligen på det här med kändis&kändis. Känns aldrig lika äkta som en kändis och en helt okänd. Tyvärr.. Men annars så, jag är glad om de är glada. Haha! Kram

2008-03-21 @ 22:54:45
URL: http://calineo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0