Man kan ju inte hålla med alla!

Nu har jag gjort mig iordning och krypit ner i sängen! Såg klart på den första debatten där Blondinbella och Ebba von Sydow var med, sedan orkade jag inte se längre. Egentligen var den debatten alldeles för mycket den med, han ståuppkomikern & miljökvinnan fick min bägare att rinna över. De har uppenbarligen inte läst ett ord ur Blondinbellas eller Ebbas blogg. Vilket gjorde mig en smula påverkad, eftersom jag är så insatt i bloggvärlden och i deras bloggar!
Avundsjuka var bara förnamnet..

Nu är det hur som helst dags att sova för mig! Ska upp så tidigt om tjugo i sju, första lektionen är ensemble och sista livskunskap. Däremellan samhällskunskap, svenska och engelska. Det ska vi nog klara av! (; Får inte glömma att ta med fika till livskunskapen bara, för det glömmer jag alltid! Men jag har bestämt mig för att jag ska ändra på dessa glömskhet-fasoner! Och hittills har det väl gått.. bra?

Imorgon kanske det blir tjejkväll! Skulle vara lite roligt tycker jag! Det var ett tag sedan man träffade Helena & Erica! Saknar dem ju!

Men, time to sleep!
Kram på er, vi hörs imorgon! =)


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ God morgon! ♥

2008-03-14 @ 07:10:01
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0