Let's dance finalen



 

Stort Grattis till Tina och Tobias (TT) som vann. Jag tyckte att det var ganska säkert från början att det var just de två som skulle vinna - de var de absoluta tittar favoriterna. Precis som jag skrev i förra inlägget. Men nåja, dom var ju duktiga! Så det var bara roligt! - Jag tycker att Tobias är ett sådan energiknippe! Blir glad av att se honom, samtidigt lite rädd. Han kan se så galen ut! Haha. Jag hoppas att han kom med bland de 24 bästa dansarna i SYTYCD. För att inte tala om Mat-Tina, hon sprudlar av energi hon med, men på ett annat sätt. Hursomhaver...:

Jag tyckte nog mest om parens shownummer ikväll, de är alltid roliga att se! Det är så annorlunda jämfört med latin och standard danserna! Men ärligt talat så tyckte jag att Tonys show var mer underhållande än Tinas! Det hände mer och var mer action. Nu kommer jag antagligen få halva svenska folket efter mig, men ändå ;P


Vad tycker ni, vann rätt par Let's dance ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sofia,17

vilket program andvänder du för att göra dom fina bilderna?

2008-03-29 @ 19:10:02
Postat av: Evelina,21

RÄTT PAR VANN!!!!!

2008-04-01 @ 20:57:52
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0