Let's dance final

FÖRSENAT INLÄGG!

Om några minuter går Let's dance finalen av stapeln och nu ska det nya Let's dance paret utses. Jag tror att Tina vinner - hon är segertippad överallt! Även om jag bara har fått kommentarer om att Tony ska vinna här i bloggen!
Mig kvittar det vem som vinner - om jag inte tycker att någon är klockren ikväll dvs. Det skriver jag mer om sedan! Jag ser mest fram mot shownumret, det är så roligt när det inte är någon ballroom dans - hihi. Eftersom det är vad jag tycker mest om - show :)

Millis kommer om tio minuter och då ska jag tvinga henne att se på finalen, hihi. Sedan får vi se vad som händer! Jag känner mig lite häftigt 80-tals inspirerad med ceriserosa naglar, turkost linne & grå tunika. Häftigt liksom!

Förresten så har jag en sång på G tror jag! Med en taskig mobilinspelning, det är väl det som hindrar mig från att lägga ut någonting antar jag. Därför dröjer det.. (a)

Ska ni se finalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0