Kallsup & bihålsinflammation

Sitter i skolan å har lunchrast, har precis smällt i mig ett äpple och några apelsinklyftor. Mumsi =D

Jag känner mig såå taggad för att hoppa ner i en iskall bassäng och frysa ihjäl! Samtidigt som jag har bihålsinflammation! Jag är ju körd om jag får en kallsup! Ja, vi får väl se.. /; vet inte hur det ska gå.
Ska simma typ någon gång efter 2 till typ 4. Jippie, så jag kommer hem runt 5. Och då ska jag plugga svenska! Språkhistoria för hela slanten! Å det ska bli så roligt ;p

Fick tillbaks matteprovet också, JAG HADE LÄST FEL PÅ EN JÄKLA FRÅGA OCH SKRIVIT AREAN ISTÄLLET  FÖR OMKRETSEN, AAAHHH. SÅ JAG FICK INTE DE TVÅ POÄNGEN FAST JAG KAN DOM! 1 JÄKLA POÄNG FRÅN VG..
Ja, jag kan det ju iallafall..... Så det är något att glädja sig åt och sedan läsa RÄTT på nationella, för då kan jag visa att jag kan.. :p Nu har jag iallafall dampat av mig lite, hihi (a) nu känns det bättre..

Imorgon är det iallafall fredag, choklad å glass väntar på mig! Mumsie =D

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tyvärr vet jag inte det. Jag har försökt både att kontakta personer som har sin reklam där och på egen hand, men inte fått något svar.

Förresten vet du något om att denna tjej: http://vardagsbekymmer.blogg.se/ har kopierat din design? Fick nyss en chock nämligen när jag gick in där :O
Tänkte höra om du sagt till henne att det var ok eller så? För om du inte har gjort det så är det ju stöld!

2008-03-06 @ 12:28:48
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: Emma,14

Jag bor i Nyköping och dansar jazz och går på cheer i Jazzgymnasterna. Vet inte om det finns i andra städer eller om det bara är en lokal förening :)

2008-03-06 @ 15:48:42
URL: http://redlipgloss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0