Jag förstår mig inte på MF

SUPER att Charlotte Perelli gick till final, jag tycker att hon var bäst! Jag tror också att det är den låten av våra bidrag från Sverige som kommer att kunna slå bäst utomlands. Linda Bengtzings bidrag var bättre än förväntat, eftersom titeln var onödigt lik "jag ljuger så bra", men jag gillade den! Hon är ett energiknippe!

Sibel överraskade! Hon hade verkligen utvecklats! Kul att hon gick till andra chansen, hoppas hon också går till final.

Ja, appropå rubriken på min text! Jag förstår mig på konceptet, och jag älskar melodifestivalen. Det är mysigt. Men jag förstår mig INTE på hur dom lägger upp det! Personerna som bestämmer vilka artister som ska vara i de olika delfinalerna!
Jag menar; ALLA artister denna gång, var minst dubbelt så bra jämfört med de i förra delfinalen! Pamé som jag tyckte var sämst denna omgång, skulle typ varit bäst förra delfinalen! Ja, jag fattar inte hur de som lägger upp startordningen på de olika artisterna tänker, när de delar upp dem i olika delfinaler!
Hur kan man sätta alla som är bra i samma delfinal? Då åker ju mer än hälften av de bra bidragen ut! SMARTO. För ärligt talat så sög melodifestival delfinalen förra veckan, tycker jag. Förstår ni hur jag tänker..?


Kommentarer
Postat av: Bea,16 ½

Håller med dig, förra veckans startfält var verkligen svagt..

2008-03-01 @ 22:03:09
URL: http://tramsan.blogg.se
Postat av: Sofie,13

Japp, det är rätt konstigt upplägg!

Ha en underbar lördagskväll!

/s

2008-03-01 @ 22:05:05
URL: http://sofie1994.blogg.se
Postat av: Anonym

Charlotte var bra :D

2008-03-01 @ 22:05:23
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0