Jag dansar mig bort nu!

Lite sen uppdatering, skulle skicka den innan jag åkte iväg igår! Nu är vi framme hos systeryster =D

Hejdå på er!
Nu åker jag iväg och jag är tillbaks på söndag. Jag ska försöka att mobilblogga, jag hoppas verkligen att det funkar annars så kanske jag kan slänga in något inlägg iallafall från systers dator? Hihi. Eller så blir det helt enkelt ingenting förrens på söndag. Men jag hoppas att mobilblogga funkar!

När jag kommer tillbaks på söndag ska jag ha försökt att fixa en inspelning när jag sjunger, jag har hållt på med det idag. Men jag vill vara nöjd med inspelningen (från en taskig mobil-mikrofon) innan jag visar er! Hihi.

Jag hoppas ni ändå stannar kvar eller kommer tillbaks och läser bloggen på söndag! Annars blir jag ledsen i ögat :( Ni betyder ju mycket vettni! <3

Så, Glad Påsk på er allihopa! Ät nu mycket godis och ha det underbart gött! Nu drar jag nedåt i landet! :)


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Glad påsk! ♥

2008-03-22 @ 14:11:09
Postat av: Zandra,17

Haappy estar nicz! ;D / zandra

2008-03-23 @ 00:02:44
URL: http://zandrasthlm.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hu rär det:)

2008-03-23 @ 22:40:45
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0