Jag är en gottegris.

Hejhallå!

Nu är det lunchrast, å jag har precis ätit ett äpple för att jag var duktig nog att fylla i en utvärdering om hur skolmaten är här i skolan. Det är typ minusgrader i skolan, jag fryser som ett piggsvin! Jag förstår inte varför det är så fruktansvärt kallt, jamenar.. igår frös jag ju inte? Dom verkar har dragit ner på värmen under natten! Usch vad kyligt.

Om 15 minuter är det i allafall engelska efter det svenska & sist livskunskap. På livskunskapen får man ha fika med sig, (Det som jag alltid brukar glömma!) och jag har faktiskt med mig det för en gångs skull. Mumsie! Bulle å biskvi. Ja, jag är en gottegris =D Hihi.

Efter skolan så ska jag hem å ikväll så blir det kanske tjejkväll tillsammans med Helena och Erica! Det är vad det har varit prat om iaf! =) Det blir säkert en kik på let's dance, go Tony Rickardsson ;) Han är cool. Vad ska ni göra idag & på fredags kvälls-kvisten?

Lyllo min kuselin som började samtidigt som mig, men slutade en timme senare! LYLLOOOO. Jag vill också hem jö (:

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Malin,15

Jag ska hem till Fredrik och mysa ;)

2008-03-14 @ 15:06:50
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0