Hairspray

Jag såg Hairspray i lördags! Den var riktigt bra. Jag fick många kommentarer om att den inte var bra, och att de hade förväntat sig att den skulle vara mycket bättre, men det förstod jag inte riktigt. Dock var den ju inte speciellt amerikaniserad. Vilket jag bara tyckte var härligt! Det var en riktig feel good musikal, jag gillade den riktigt mycket. John Travolta var strålande som mamma i filmen, Amanda Bynes gjorde en strålade roll som kompis och visade att hon kunde göra en biroll och vara lika rolig ändå! Zac Efron imponerade på mig! Jag hade sett honom i High School Musical, men gillade den verkligen inte. (Ska se dom filmerna igen, hoppas att jag tycker om dom mer då!) Så jag tyckte väl inte att han var speciellt bra - men jag hade helt fel! Killen är superduktig - och ser inte alltför dum ut heller ;) Britany Snow var också bra som grinig, girig bitch. Och det var coolt att se alla dessa tonårskändisar i denhär härligt glädjefulla musikalen! 60-talet i kubik, me like!



Har ni sett den musikalen? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen är jätte bra! :)
kika gärna in på min blogg! (:

2008-03-24 @ 22:35:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Soha

Ja, det är jättebra:)

2008-03-25 @ 08:58:13
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Lovisa

Den är en helt fantatisk film! Underbar, full med glädje och fina låtar. Underbar!

2008-03-25 @ 18:19:46
URL: http://makeascene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0