Godnatt!

Nu ska jag sova, är trött! Imorgon är det sista dagen i skolan innan påsklovet; YES! =D Och det är bara två (!) lektioner. Matte och samhällskunskap. Plus att jag har sovmorgon, så det kan inte bli så mycket bättre inte ;)

Men nu ska jag iallafall sova, är trött som en mussla! Jag har har iallafall haft en kul dag! Kanske inte så händelserik men ändå! Dansen imorse toppade allt. Var där en halv timme innan vi började, haha. Ja, min kusin och min syster har längre till skolan än jag och började tio minuter innan mig. Så har det varit hela veckan ;( har fått gå upp tjugo i sju ;p Men inte imorgon! Då går jag upp klockan åtta!

Hur som helst så på dansen så dansade vi med praktikanten (jätte duktig) till låten Glamorous med Fergie! och den var verkligen superrolig! Vill filma den egentligen och jag hoppas också att vi har henne någon mer gång! För dansen var jätte kul.

Men, slutpratat! Jag måste sova. Sovgott på er =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med lite sovmorgon får man säga.
Hoppas du får ett skönt lov sen.
Ha det fint!

2008-03-20 @ 01:21:00
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Gabriella Ivarsson

God morgon! Ha en bra dag :) ♥

2008-03-20 @ 09:59:58
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0