Dansfilm =)

Hello sweeties. ;D
Jag kom hem för ungefär en timme sedan! Självklart spöregnade det på mig när jag vandrade hemåt ;D Nu sitter jag här och ska försöka göra läxan, men jag håller nästan på att somna! Så trött är jag. Allmänt bläig och seg!

Vi hade en aprolig teaterlektion idag iallafall, först avslappning och sedan skulle vi leka "tåg". Alla skulle blunda utom den längst bak som skulle titta och styra de andra! Ja, och det gick ju väldigt bra! Haha inte, men det var kul! Mycket skratt blev det, och puttandes. Haha!

Senare idag kommer det in ett videoklipp på mig när jag dansar ;D muhah. Eller, ja. jag gör ett splithopp!

Hoppas ni har en bra, snöblandadregn-dag! ;P
KRAM!

Kommentarer
Postat av: emil

look at me im training....... hih.... jah.... pinsamt, jag vet. hoppas engelskan gick wäll

2008-03-17 @ 17:01:23
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Hoppas du får en bra kväll! ♥

2008-03-17 @ 17:03:01
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0