Dans för hela slanten

Äntligen lyckades jag logga in efter supermycket krångel. Vad trött man blir! Jag har inte märkt någon skillnad alls på blogg.se, jag förstår ingenting.
Hur som helst så ska jag ta bussen till dansen snart, och jag har fortfarande asont i höften (men jag ska försöka dansa ändå, hoppas det försvinner typ NU!).. Så det kommer inte bli någon uppdatering fram till klockan sex ungefär. Jag vet inte om vi är kvar fram till halv fem, hursomhaver.. (haha nytt uttryck?) nu ska jag gå!

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag va på IKEA idag och köpte massa prylar till rummet, sen va jag på den nya gallerian K:fem i Vällingby som va jätte häftig. Har du vart där? :) Kram

2008-03-29 @ 19:14:12
URL: http://calineo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0